Általános szerződési feltételek

Általános szerződési feltételek

Kérünk mindenkit, vásárlót kíván lenni webáruházunknak, figyelmesen olvassa el jelen tájékoztató anyagunkat, és kizárólag abban az esetben, ha vegye igénybe a szolgáltatásainkat, minden pontjával megegyezik, és kötelező érvényesűnek tekinti.



A Vásárlói és Vállalkozási jogok és kötelezettségek tekintetében a Vállalkozás üzleti magatartásában és szabályzataiban igyekszik a polgári jog „szimmetriai elvét” érvényben tartani.

A jelen szerződésben nem szabályozott kérdésekben a 2013:V (új Ptk.) vonatkozó szabályai az irányadók.

Jelen webáruházban, a rendelések leadásával létrejövő fogyasztói szerződésben, illetve a későbbi kapcsolattartás során használt nyelv a magyar.

Szerződő felek kijelentik, hogy a vásárlási szerződés teljesítése során együttműködnek, a szükséges tájékoztatást egymásnak megadják, az esetleges vitás kérdésekben elsősorban békés úton megoldást részesítik előnyben.

A Mikro Kft. webáruház értékesítési tevékenységének megvalósításához az árukínálat, a szállítás és a fizetés terén üzleti partnerekkel működik együtt, így a vásárlási szerződés teljesülését és a szerződésteljesítést érinti. Az ezzel kapcsolatos általános tudnivalók és felelősségvállalások a jelen szerződési feltételek részét képezik és az alábbi helyeken olvashatók:  www.stihl.hu  https://gls-group.eu/HU/hu/home 

2001:CVIII 6.§(2) szerint Vásárló megrendelése általában akkor lép életbe, ha azt e-mail-ben vagy telefonon is visszaigazolják munkatársainkat.

Ha a vásárlóhoz ez 48 órán belül nem érkezik meg, akkor a vásárlói kötöttségei megszűnnek.

A megrendelés visszaigazolásának nyelve: magyar.

Vállalkozás és vásárló között jelen van webáruházon keresztül jött fogyasztói szerződés (hatálya szerint: 45/2014(II.26)Korm.r. a fogyasztói és a vállalkozási szerződések részletes szabályairól) nem hívható írásba foglalt szerződésnek, így nem kerül iktatásra, és későbbiekben papír alapon nem kapható.

45/2014(II.26)Korm.r. 15.§(1) szerint, ezúton is felhívjuk vásárlóink szívességét, hogy a webáruházban leadott megrendeléssel a vásárlónak fizetési kötelezettsége keletkezik!

Vásárlás részére a megrendelt szolgáltatás csak a jelen ÁSZF, mint vásárlási feltételek elfogadását követően, a webáruházban rögzített és a 2001:CVIII alapján visszaigazolt megrendelési eljárás keretében tudjuk biztosítani, így a 45/2014(II.26) Korm.r. 13.§ és 19.§ eseteire a fogyasztó, mint „szerződéskötést megelőző teljesítésre” nem formálhat igényt.

A webáruházban való vásárlás kéri a vásárlót az internet technikai lehetőségeinek, sajátosságainak és korlátainak ismeretében, és a technológiával együtt járó hibalehetőségek elfogadását. Javasoljuk, hogy használjon- és spyware-védelmi szoftvereket friss adatbázissal, és mindenkor telepítse az operációs rendszert és a böngészője aktuális frissítését.

Ajánlott HTML 5 szabványnak megfelelőnek: Chrome 35, Mozilla Firefox 30, Internet Explorer 11 és ezen böngészők frissebb változatai. Más böngészőkön a webshop nem feltétlenül tud korrekt működést garantálni.

Vásárló a webshopot kizárólag a saját kockázatára használhatja, és elfogadja, hogy a Vállalkozás nem vállal felelősséget a használat során felmerülő, valamint a szolgáltatás igénybevételével – a vásárló által – vagyoni és nem vagyoni eredetű károkért. A Vállalkozás kizárja minden felelősséget a honlap használatáért, amit tanúsított magatartásért. Vállalkozás nem felelős semmilyen kárért, amely a weboldalra való csatlakozás miatt következett be. Vásárlót terheli a számítógépe, illetve az azon található adatok védelmének kötelezettsége.

Vállalkozás nem köt fogyasztói szerződést 16 éven aluli, illetve korlátozott jogi cselekvőképesség miatt gondnokság alatt álló személlyel.

A megrendelést a Vállalkozás a webáruházon keresztül csak akkor fogadja el, ha a Vásárló a megrendeléshez szükséges valamennyi adatot helyesen adja meg. A Vállalkozást a Vásárló által tévesen és/vagy pontatlanul megfelelő adatokra visszavezethető szállítási késedelemért, illetve egyéb problémákért, hibáért semminemű felelősség nem terheli.

 

ÁSZF
JOGI TÁJÉKOZTATÁS az ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEKRŐL a 45/2014(II.26.) „a Fogyasztó és a Vállalkozás között kötött szerződésekről” szóló Kormányrendelet szerint

A)

Webáruházunk szolgáltatásait az alábbi vállalkozás látja el:

Mikro Kft.

———————————–

8000 Székesfehérvár, Fűtőház u. 27.
Adószám: 32052996-2-07
Cg.: 
07-09-033822
Cégjegyzékbe bejegyző cégbíróság: Székesfehérvári Törvényszék Cégbírósága

Bankszámlaszámunk: otp: 11736006-20228497

Ügyfélszolgálati email: info@onlinegep.hu
Üzletünk Nyitva: Hétköznap 7:30 – 16:30 

B)

Vállalkozás fő tevékenységi köre jelen webáruház kapcsán: Csomagküldő, internetes kiskereskedelem (4791'08).

Vállalkozás a 45/2014(II.26) Korm.r. 20.§-ra vonatkozólag tájékoztatja a vásárlót, hogy jelen webáruházban eladó.

A megrendelt termék teljesítése a vásárlás alkalmával „teljes egészében” megtörtént, a gépek mint fődarabok tekintetében nincs több részlet teljesítés, így az elállási jog alkalmazása esetén az összegösszeg-kifizetés kártérítés nem alkalmazható, viszont az elállás időszakában a vevőnél megsértett csomagra és termékre az értékcsökkenési felelősségre. Ezen felelősségről ÁSZF-ünk H) pontja ad bővebb tájékoztatást.

Webáruházunk igénybevevői: a 45/2014(II.26) Kormányrendeletben, illetve a 2013.V. tv (új Ptk.) 8:1.§(1)3. szerint “fogyasztó”-nak valódi magánszemélyek (mely értelmezésben fogyasztó: a szakmája, önálló foglalkozás vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személy).

Értelmezés együttesen továbbra is a Fogyasztó még „Vásárló” vagy mint „Felhasználó”, Vállalkozás és Fogyasztóen „Felek” megnevezés alatt szerepel.

Korm.r.4.§ 10. Fogyasztó és a Vállalkozás között kötött szerződés: olyan fogyasztói szerződés, amely a szerződés szerinti szervezeti szolgáltatást vagy szolgáltatást nyújtja a távértékesítési rendszer keretében a felek egyidejű fizikai jelenléte nélkül úgy köti meg, hogy a szerződés megkötése érdekében a szerződő felek kizárólag a Fogyasztó és a Vállalkozás közötti kommunikációt engedélyezik.

Jelen webáruház a Korm.r.4.§ 11. szerint „Fogyasztó és a Vállalkozás közötti kommunikációt lehetővé tévő eszköz”-nek és „távértékesítési rendszernek” megfelelő.

Korm.r.4.§ 14. Üzlethelyiségen kívül Fogyasztó és a Vállalkozás között kötött szerződés: olyan fogyasztói szerződés,

a) egy szerződő felek egyidejű fizikai jelenléte mellett a vállalkozás üzlethelyiségétől eltérő helyen kötöttek meg;
b) amelyre meghatározott vállalkozásnak a fogyasztó tett ajánlatot az a) pontban körülmények között;
c) egy vállalkozás üzlethelyiségében vagy a Fogyasztó és a Vállalkozás közötti kommunikációt lehetővé tévő eszköz segítségével közvetlenül azt követően, hogy a vállalkozás – a felek egyidejű fizikai jelenléte mellett – személyesen és egyénileg lépett a fogyasztóval a vállalkozás üzlethelyiségétől eltérő helyen; vagy
d) amelyet a vállalkozás által szervezett olyan kötöttek, amelyek célja a termékek vagy a fogyasztók számára történő értékesítése vagy népszerűsítése;

A fogyasztói árak bruttó árak (az ÁFÁ-t tartalmazzák). A rendelési folyamat során a Vásárló fogyasztói szerződést köt a Vállalkozással. A kötelem keletkezéséről a Vállalkozás emailben (Korm.r.4.§ 9.) tájékoztatja a Fogyasztót.

Korm..4.§ 9. tartós adathordozó: eszköz, a címzett számára lehetővé teszi a neki címzettet az adatok céljának megfelelő ideig való tároláshoz és a tárolt adatok változatlan formában és tartalommal történő megjelenítéséhez. Ilyen eszköz különösen a papír, az USB kulcs, a CD-ROM, a DVD, a memória kártya, a számítógép merevlemeze és az elektronikus levél;

Vásárlóink – termék kiszállításához és számlázásához szükséges – adatait rögzítenünk kell.

A rendelet kezelésének adatkezelés szabályait a 2011. évi CXII. Az Infotv. alapján készült adatkezelési nyilatkozatunk tartalmazza:

[3] https://onlinegep.hu/adatvedelem/

 

C)

Weboldal Műszaki Üzemeltetése:
2001:CVIII.Ektv.4.§ h) pontja hivatkozik vásárlóinkat, hogy a webáruházat üzemelteti, a vásárlói adatok kezelését ténylegesen a DARK NETWORKS Kft. (székhely és postacím: 8000 Székesfehérvár, Sütő utca 4. 3/15., Telefonszámok: +36202306650, Email: g@darknetworks.hu). Az adatok kezelése, nyilvántartása tehát Magyarországon belül történik.

 

D)

Az összes megrendelt szolgáltatásra az alábbi szállítási információk vonatkoznak.

Kereskedő köteles személyes átvételre, vagy szállítószolgálat útján a Vásárló által a Megrendelőlapon kijelölte az azon megjelölt szállítási címre eljuttatni. Ha a megrendelés teljesítése minden okból akadályba ütközik, úgy a Kereskedő köteles haladéktalanul e-mail vagy telefon útján felvenni a kapcsolatot a Vásárlóval a továbbiak egyeztetése érdekében.

Kedvezményes akciós termékek esetében, az akció a készlet erejéig tart vagy az akció lejárta végéig. Ha készlethiány miatt az akciós áron megrendelt terméket nem tudjuk teljesíteni, úgy ennek tényéről, – a rendelés feldolgozását később – az Eladó elektronikus úton szállítja a Megrendelőt.

Abban az esetben, ha a rendelés vagy a rendelés minden okból kifolyólag módosításra változik, összevonásra, a módosított rendeletre a változás időpontjában érvényes kondíciók vonatkoznak.

Vásárló köteles az általa megjelölt és a Kereskedő címre kiszállíttatott Megrendelő átvenni, a Kereskedő által küldött visszaigazoláson feltüntetett vételára – mely az előzetes termékek csomagolási és szállítási költségeit tartalmazza, és magában foglalja az ÁFA-t – a Kereskedő, amelyen a Kereskedő megfizetni.

A kiszállított áru a vételár teljes ellátásig a Kereskedő tulajdonában marad.


ÁRU ÁTVÉTEL SZEMÉLYESEN

A megrendelt megrendelést a megrendelési folyamat során egyeztetett időpontban, üzletünkben is átveheti: 8000 Székesfehérvár, Fűtőház u. 27.

Ez esetben nincs „szállítási díj”.

Az összekészített csomag vételárát előre utalással, az üzletben készpénzzel, vagy bankkártyával is rendezheti.

Bankszámlaszámunk a megrendelésről szóló számlán kerül feltüntetésre.

 

ÁRU ÁTVÉTEL FUTÁRSZOLGÁLAT SEGÍTSÉGÉVEL

Cégünk a megrendelések beérkezése és visszaigazolása szerint, raktárkészleten lévő termékek esetén általában 1 munkanapon belül átadja a GLS futárszolgálatának, aki általában a feladást követő munkanapon kikézbesíti azt a megrendelőnek. A csomag feladása előtt a megrendelés feldolgozásáról E-mailben értesítjük. A szállítási díj a csomagolás költségét is.

Alternatívaként kérhető a postai szállítás  helyett Pick Pack pontra szállítás is.

 

SZÁLLÍTÁSI DÍJAK

- GLS futárszolgálattal: 3000 Ft;

Utánvétes fizetés esetén az utánvét kezelési költség a vásárlót terheli, költségeit:

- 20.000 Ft-ig: 390 Ft/csomag

- 50.000 Ft-ig: 590 Ft/csomag

- 100.000 Ft-ig: 790 Ft/csomag

- 300.000 Ft-ig: 990 Ft/csomag

- 500.000 Ft-ig: 1490 Ft/csomag

Egy csomag maximális súlya 40 kg lehet, a maximális hossza pedig 2 m. A megfelelő súlyt, vagy méretet meghaladó csomagokat csak előre utalásos fizetés esetén tudjuk házhoz szállítani, illetve + 10.000 Ft szállítási költség terheli a vásárlót.

Figyelem! A szállítást olyan helyre kérje, ahol mindig tartózkodik valaki, aki tud a csomag érkezéséről.

Ha egyiknél fogva a kézbesítő az áru átadását nem tudja teljesíteni, minden eseten értesíti hagy a csomagról. Kétszeritelen kézbesítést követően a szállítmány visszakerül a raktárunkba.

A sikertelen kézbesítések díja átvezetésre kerül a következő rendelés összegéhez.

 

FONTOS!

Kérje, hogy abban az esetben rendelje meg csak azt a kívánt készpénzes (utánvétes) fizetésre, csomagra, hogy ki tudja fizetni annak díját.

a szívesésre vonatkozó, hogy a csomagra vonatkozó reklámozást kizárólag abban az esetben tudjuk elfogadni, ha a hiány vagy sérülés ténye a fuvarlevélen rögzítés kerül. Az ebből fakadó kellemetlenség elkerülése végett kérlek, hogy a csomag tartalmat, a gyártásszerint hogy valóban egy megrendelt-e és hogy azok nem sérültek-e, még a szállító jelenlétben szíveskedjenek ellenőrizni! Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem tudunk elfogadni!


Magyar Posta Zrt. szállítási díjtáblázat:

Csomagautomatába, Posta Pontra vagy postára kézbesítve: bruttó 990 Ft/db.
Háznál kézbesítés esetén: 0-10 kg-ig bruttó 1990 Ft/db.
Háznál kézbesítés esetén: 10-20 kg-ig bruttó 2990 Ft/db.
Háznál kézbesítés esetén: 20-40 kg-ig bruttó 5990 Ft/db.

 

E)

Jelen weboldalon az 1997:CLV.Fogyvtv.14.§(4) és (5) illetve a 4/2009.(I.30.) NFGM-SZMM együttes rendelet szerint az árak feltüntetése Ft pénznemben történik, a webshop vastag betűvel jelzi az árakat. A szolgáltatások mindig a megrendelés pillanatában feltüntetett fogyasztói áron kaphatóre.

A vételár a szolgáltatás adatlapon feltüntetett ár, vagyis a bruttó (ÁFA-t is tartalmazza) vételár.

Vállalkozás fenntartja a jogot szolgáltatási árainak eseti változásaira, amely nem visszaható hatályú. Szintúgy, a szolgáltatások vételárai biztosan nem változnak az adott fogyasztó számára, a megrendelés leadása és az árucikkek kézhezvétele közötti időszakban.

Fizetési lehetőségek:

Előre utalással a megrendelésről szóló számlán jelölt bankszámlaszámra;
Az üzletben készpénzzel, bankkártyával; 
GLS futárnak készpénzzel, bankkártyával.

F)

A vásárlást követő telefonos kapcsolattartásra és a fizetési eszköz használati díjára vonatkozó általános szabályok:

Korm.r. 6.§ Ha a vállalkozás a szerződéskötést követő kapcsolattartáshoz telefonos ügyintézést biztosít, a vállalkozás biztosítja, hogy a hívás kapcsolatba lépő fogyasztót az emelt díj nem terheli. Vállalkozás ügyfélszolgálati telefonszámai normál (nem-emelt) hívásdíjú telefonszámunk: +36 22 327 151

Korm.r. 7.§(1) A vállalkozás az adott fizetési mód igénybevételéért a fizetési móddal összefüggésben felmerülő általa viselt költséget meghaladó díjat nem számít fel.

 

G)

Jelen tájékoztatásra a Korm.r.11.§-a érvényes.

 

WEBÁRUHÁZ ÉS REGISZTRÁCIÓ

Webáruházunkban a vásárlást megelőző regisztráció szükséges a későbbi kényelmesebb rendelések érdekében.

A vevő a rendelés/pénztár című aloldalon található adatlap kitöltésével adja meg vásárlási adatait, Vállalkozás ezeknek megfelelően teljesíti a megrendelést és készíti el a számlát.

Vállalkozást a Fogyasztó által tévesen vagy pontatlanul megfelelő adatokra visszavezethető szolgáltatási késedelemért, illetve egyéb problémákért, hibáért semminemű felelősség nem terheli. A Vállalkozás a regisztrált adatoknak később, a Fogyasztó által megváltoztatott eredő kárért, hibáért semminemű felelősség nem terheli.

A Vállalkozást nem terheli felelősség az adódó károkért, ha a Felhasználó regisztrációját vagy a jelszavát elfelejti, vagy az illetéktelenek számára minden, nem a Vállalkozásnak felróható okból hozzáférhetővé válik. A regisztrált adatok újraküldésére a Vállalkozás által lehetséges.

 

A WEBÁRUHÁZ HASZNÁLATA

A webáruház használata a felület megjelenése, a fogyasztói szerződéskötés és regisztráció nyelve: magyar.

 

A VÁSÁRLÁS MENETE

A megrendelés összeállítása

Az egyes árucikkek kategóriákba sorolva találhatóak.

A megvásárolható termékek a „Kosárba” gomb mellett találhatók. Erre még nem vásárolja meg a terméket, csak betette a kosárba. Minden termék, amit betett a kosárba, addig marad ott, amíg nem törli belőle, vagy meg nem rendeli. Kosara tartalmát ellenőrizheti, módosíthatja, törölheti.

A megrendelés elküldése

A „KOSÁR” funkció összesítő részéből továbblépve, a megrendelés véglegesítésénél a számlázási címet rögzíteni lehet.

Továbblépve összesítőben, a Webáruház felsorolja a megrendelt árucikkeket és a fizetendő összeget. A fizetendő összeg minden költséget tartalmaz.

Itt lehet megjegyzést adni a rendeléshez.

2001:CVIII 5.§ (c) pont szerint tájékoztatjuk, hogy ebben a vásárlási lépésben, a megrendelés véglegesítésében van lehetősége minden addig bevitt adat újraőrzésére, adatbeviteli hibák feltárására, javítására.

Ha befejezte a vásárlást, az adatokat, a kosár tartalmát, a választott fizetési módot ellenőrizte, a következők szerint rögzítheti a megrendelést:

Jelölje be az “Elfogadom a felhasználási feltételeket” négyzetet (itt a linkre jelen ÁSZF újra betöltődik és olvashatja), és kattintson a jobb oldali kiemelt hátterű “Rendelés leadása” bejegyzésre.

45/2014(II.26)Korm.r. 15.§(1) szerint ezúton is felhívjuk a vásárlóink szívességét, hogy a „FIZETÉS” felirattal, a webáruházban leadott megrendeléssel a vásárlónak fizetési kötelezettsége keletkezik!

Vásárló tehát ezúton tudja fogyasztói szerződéskötési szándékát is véglegesíteni.

A „Fi módok” lépésben a vásárló az átutalás a készpénzes fizetés között választhat, vagy az online bankkártyás fizetés bankmodul működik. A rendelés csak akkor kerül teljesítésre, annak díját a vásárló megtéríti.

A rendelésről minden esetben visszaigazolást kap e-mailben.

 

MEGRENDELÉSEK VISSZAIGAZOLÁSA

Miután a Vásárló elküldte a megrendelést, 48 órán belül automatikus e-mailben visszaigazolja a Webáruházat a Felhasználónak, hogy a Kereskedő megkapta a Felhasználó megrendelését. Az automatikus e-mail a megrendelésének részleteit és a fizetendő összeget tartalmazza. A fizetendő összegen kívül mást nem kell fizetni. Ez az első e-mail nem jelenti a megrendelésének elfogadását és kiszolgálását, hanem csak arról tájékoztat, hogy a megérkezett a Kereskedőhöz.

A Mikro Kft.webáruház rendszere minden érvényes rendelésnek azonosító-számot oszt ki, melyet a megrendelő által megadott email címre elektronikus formában visszaigazoló e-mailben küld el a megrendelés után. Csak a rendelésazonosítóval ellátott megrendelés érvényes!

Ha a beérkezett üzenetek mappájában nem találja a visszaigazolást, akkor a SPAM – levélszemét – mappákat is. Hibásan találkozunk telefonszámmal, ha nem tudjuk felvenni a kapcsolatot. Pontatlanul vagy hiányosan biztosított kapcsolatfelvételi adatokból adódóan a megrendelés teljesítése ellehetetlenülhet.

2001:CVIII Ektv. 6.§(2) szerint a Kereskedő a tényleges vásárlást külön elfogadó e-mail útján jelzi vissza. A vásárlói szerződés a vásárlói ajánlat (megrendelés) Kereskedő általi elfogadásáról szóló külön e-mail megérkezésekor jön létre, és nem a megrendelés automatikus visszaigazolásáról szóló (első) e-mail 48 órán belüli megérkezésével. A Felhasználó mentesül az ajánlati kötöttség alól, ha késedelem nélkül (48 órán belül) nem kapja meg a Kereskedőtől az elküldött rendelésére vonatkozó visszaigazoló e-mailt.

Ha az e-mail-ek azért nem érkeznek meg, mert a Felhasználó e-mail fiókjának tárhelye betelt, vagy rossz e-mail címet adott meg, és így a Kereskedő a visszaigazolást nem képes végrehajtani, ezért kizárja a felelősséget ez ügyben. Ha a visszaigazoló e-mailben szereplő adatok tekintetében a Vásárló hibát vesz észre, hogy 1 napon belül jeleznie kell a Kereskedő felé az Ügyfélszolgálati elérhetőségek egyikén, a nem kívánt rendeletek teljesítésének elkerülése érdekében.

 

MEGRENDELÉSEK FELDOLGOZÁSA

Vásárló a teljesítés igényét a weboldalon a rendelés megjelölése pillanatában jelzi, tehát „azonnali” teljesítést kér (ettől az időponttól indul az elállás joga).

A megrendelések feldolgozását, és – ha a vásárló arra igényt tart, azzal kapcsolatos ügyfélszolgálatot – munkanapokon látjuk el.

A megrendelés kiszolgálása csak kifizetett termék esetében történik. A vásárlás elfogadásáról a vásárló külön levélben értesül.

Eseti indoklással, de fenntartjuk a jogot a már visszaigazolt megrendelések visszautasítására részben vagy teljes egészében – ha a raktárban a termék nem áll rendelkezésre, vagy a gyártó leállította a gyártását, importőr a beszállítást. Részben történő teljesítés csak a megrendelővel történő írásbeli (email) egyeztetést követően kerülhet sor.

Ha megrendeléséből valamely termék csak átmenetileg nem elérhető, arról tájékoztatjuk, és továbbra is fenntartja a megrendelését az adott termékre, azt utólag egyeztetjük. Vásárlónak csak az utólagosan megküldött termék árát kell kifizetni, külön feladott, online megrendelésben.

 

VÉTELÁR

Termékeink vételára mindig a kiválasztott termék mellett feltüntetett összeget, amely ha nincs külön jelölve, az általános forgalmi adót már tartalmazza.

Kedvezményes akciós termékek esetében, az akció a készlet erejéig tart vagy az akció lejárta végéig. Ha készlethiány miatt az akciós áron megrendelt termék nem szállított nem tudjuk teljesíteni, úgy ennek tényéről, – a rendelés feldolgozását követően – az Eladó elektronikus úton tájékoztatja a Megrendelőt.

Abban az esetben, ha a rendelés vagy a rendelés minden okból kifolyólag módosításra változik, összevonásra, a módosított rendeletre a változás időpontjában érvényes kondíciók vonatkoznak.

A Weboldalról megrendelhető termékek árai megváltoztatásának jogát a Kereskedő fenntartja azzal, hogy a módosítás a Weboldalon való megjelenéssel egyidejűleg lép fel. A módosítás a már megrendelt termékek vételárát kedvezőtlenül nem érinti.

Ez a Kereskedő minden gondossága ellenére a Webáruházban hibás ár kerül felületére, különös tekintettel a látványan tévedésre, pl. a termék közert, általánosan elfogadott vagy becsült árától (különböző, esetleges rendszerhiba miatt) megjelenő “0vagyyenes vagy “1” Ft-os árra, akkor a Keres nem köteles a terméket hibás áron szállítani, hanem ajánlani a helyes áron történő szállítást, beszerzési ismeretében a Felhasználó esetleg elállhat vásárlási szándékától.

 

TERMÉKLEÍRÁSOK

A termékeknél megjelenített képek nagy nem illusztráció, hanem azok a termékek valódi része képei. Ritka esetben olyan kép is megtalálható az adott termékhez, ami illusztráció. Ahol a termékképek illusztrációk, a kiszállított termék a képtől (pl. színében, méretében) eltérhet.

A vásárolandó áruk lényeges tulajdonságait, jellemzőit, az áruk használatára vonatkozó utasításokat a konkrét árucikk információs oldaláról lehet megismerni. A Kereskedő szerződésszerű teljesítésének tartalma, ha a termék a weboldalon nyújtott tájékoztatásnál kedvezőbb, kedvezőbb tulajdonságokkal rendelkezik.

A Mikro Kft. megtesz mindent azért, hogy az oldalain megjelenő adatokat (termékek ára, elérhetősége, leírása, stb.) a lehető legpontosabbak legyenek. Az információk a gyártóktól, illetve beszállítóktól származnak. Az esetlegesen előforduló hibákért a Vállalkozás felelősségére a 45/2014(II.26)Korm.r.-ben és a Ptk.-ban rögzített rendelkezések irányadóak. Cégünk nem vállal felelősséget az esetleges technikai ismertetőknek a beszállítónak, vagy rajta kívül álló okok miatt előzetes bejelentés változása miatt.

Ha a mindenféle áru minőségével, alapvető tulajdonságaival, webáruház-használatával kapcsolatban található a weboldalon közölteknél több információra van szüksége, forduljon ügyfélszolgálatunkhoz.

 

JÁRULÉKOS KÖLTSÉGEK

Tájékoztatjuk a kedves vásárlót, hogy a szállítás költségén felül a csomagolásra (mint tevékenységre) díjat nem számítunk fel.

 

GARANCIA, SZAVATOSSÁG, JÓTÁLLÁS

Minden termékünkre garanciát vállalunk! Ha a termék nem rendeltetésszerűen működik, cserét biztosíthatunk.

A termékek szakszerűtlen kezeléséből eredő hibák javítására vagy cserére nem vagyunk kötelezhetőek!

A termékek szakszerűtlen használatából, felelőtlen kezeléséből eredő balesetekért önállóan a terméket használó polgári jogi és büntetőjogi vonatkozásban van.

A tévesztett, illetve hibás vevőszolgálatunkon jelezheti.

Egyes termékek esetén a nyilvánvalóan nem túlzó mértékű (legfeljebb 1% – 2% közötti), gyártástechnológiából adódó méretbeli-tűréshatárbeli eltérések nem jelentik a termék hibás teljesítését.

Az átvételkor közölt, és nyilvánvalóan céggel, jogos panasz esetén a megrendelt terméket 30 napon belül visszavásárolja.

A kellékszavatosság, termékszavatosság és jótállás részletes elveit jelen tájékoztató 1.sz. melléklete (görgessen a tájékoztató anyagunk Z. pontja utáni szakaszhoz).

 

RENDELÉSEK LEZÁRÁSA:

2001:CVIII 6.§(1) szerint tájékoztatjuk, hogy a rendelés feladása után a szállítás előtt, felvilágosítás, speciális kérés, megrendelés-módosítás vagy felmerülő probléma bejelentése kapcsán kérjük, jelezze azt az info@onlinegep.hu email címen.

2001:CVIII 6.§(2) szerint tájékoztatjuk, hogy megrendelését 48 órán belül, az ajánlott e-mail címre küldött elektronikus levélben visszaigazoljuk. Kérem a visszaigazolást minden esetben várja meg! Kollégáink ellenőrzik a megrendelését és visszaigazolásában tájékoztatjuk a termékek állapotáról, a kiszállítás időpontjáról és az esetlegesen felmerülő szállítási költségekről. Ez a visszaigazolás az adott határidőn belül nem érkezik meg Önhöz, nem köteles a terméket megvásárolni vagy a szolgáltatást igénybe venni.

Kellemes vásárlást kívánunk!

 

H)

RENDELÉSEK LEMONDÁSA ÉS ELÁLLÁS

Tájékoztatjuk vásárlóinkat, hogy a vásárlástól való elállás lehetősége nem a termék 14 napos ingyenes használatához szükséges, hanem a termék szemrevételezésének, illetve felpróbálásának lehetőségét, úgy, ahogyan arra az üzletben vásárolt termékek esetében van.

Az „elállás” nem a rendelés lemondása. Rendelés lemondására (telefonban és emailben) addig van lehetőség, míg a Kereskedő a termék kiszállítását (teljesítést) meg nem kezdte.

Elállási jog: a Fogyasztó és a Vállalkozás között kötött szerződésekről szóló 45/ 2014. (II.26.) kormányrendelet.

Ha a megrendelt termék nem nyeri el a tetszését, vagy nem felel meg Önnek, a csomag átvételi száma 14 naptári napon belül indoklás nélkül eláll a vásárlástól, és visszatérítjük a termék árát a fizetési móddal megegyező módon, vagy a fogyasztói beleegyezése alapján a vállalkozás más visszatérítési módot alkalmazhat.

Visszaküldési cím: MIKRO KFT. 8000, Székesfehérvár, Fűtőház utca 27.

A fenti adatok hiánytalanok és a valóságnak megfelelnek.

ELÁLLÁSI JOG A GYAKORLATBAN:

A fogyasztó határidőben gyakorolja elállási/felmondási jogát, ha a fent megjelölt határidőt lejárta előtt elküldi elállási/felmondási nyilatkozatát.

FIGYELEM!

Korm.r. 29. § (1) A fogyasztó nem gyakorolhatja a 20. § szerinti jogát

a) a szolgáltatás nyújtására vonatkozó szerződés teljesítéséről szóló szerződés után, ha a vállalkozás a fogyasztó kifejezett teljesítését, előzetes beleegyezésével kezdte meg, és a fogyasztó tudomásul vette, hogy az egészének teljesítését a következő felmondási jogát elveszíti;
b) olyan termék vagy szolgáltatás tekintetében, amelyre vonatkozik, valamint díja a pénzpiaci vállalkozás által nem befolyásolható, a 20. § (2) bekezdésében meghatározott határidő alatt is lehetséges ingadozásától függ; 
c) olyan nem előre gyártott termék esetében, amely a fogyasztói utasítás alapján vagy kifejezett kérésére szolgál, vagy olyan termék esetében, amelyhez szükséges egy fogyasztói személyre szabott terméket. 

A kormányrendelet ezen esetekben nem kötelezi a Kereskedőt sem a termékek visszaszállítására, sem a díjak visszafizetésére.

Egyes termékekkel kapcsolatban az elállási jogáról, a vásárló különös kérése esetén, Kereskedő ügyfélszolgálati elérhetőségein természetesen szívesen válaszol és ad tájékoztatást.

 

AZ ELÁLLÁS ÉS A FELMONDÁS JOGHATÁSAI

1). Ha a Fogyasztó eláll a szerződéstől, de legkésőbb a Fogyasztó elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 naptári napon belül visszatérítjük a Fogyasztó által teljesített összes ellenszolgáltatást, ideértve a fuvarozási (kiszállítási) szokásos költséget is (kivéve azokat a többletköltségeket, amiért a legfuvarozást követően fel kellett, hogy jöjjön fel, más fuvarozási módot választott.)
2). A visszatérítés az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmazunk, kivéve, ha a Fogyasztó más fizetési mód igénybevételéhez a hozzájárulást adja; e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag a Fogyasztót semmilyen többletköltség nem terheli. A visszatérítést mindaddig visszatarthatjuk, amíg vissza nem kaptuk a terméket, vagy a Fogyasztó nem igazolta, hogy azt visszaküldte: a kettő közül a korábbi időpontot veszi figyelembe.
3). A Fogyasztó köteles a jelen szerződés alapján a terméket indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 naptári napon belül visszaküldeni vagy átadni az A) pontban megadott címre. A határidő betartottnak minősül, ha a 14 naptári nap határidő letelte előtt elküldi a terméket.
4). A termék visszaküldésének közvetlen költségét a Fogyasztó viseli.
5). A Fogyasztó kizárólag akkor vonható felelősségre a termékben bekövetkezett értékcsökkenésért, ha a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használat miatt következett be.
6). Elállási jog indoklás (külön magyarázat) nélkül gyakorolható.
7.) A fogyasztó elállási jogát gyakorolhatja a nyilatkozat-minta útján vagy az erre vonatkozó határozott nyilatkozatával.
8.) Az elállási határidő a termék átvételekor kezdődik.
9.) A fogyasztó az elállás jogát a szerződés megkötésnek napja és a termék átvétele közötti időszakban is gyakorolhatja.
10.) Írásban történő elállás esetén elegendő az elállási nyilatkozatot elküldeni 14 naptári napon belül.
11.) Elállás esetén nem csak a vételár, de a teljesítéssel összefüggésben felmerülő költségek (így a kiszállítás költségei) is visszajárnak a fogyasztó számára.

 

ÉN)

SZAVATOSSÁG ÉS JÓTÁLLÁS

a)

évi V. tv. (Ptk.) 6:159.§ – 6:174.§ szerinti kellékszavatossági vagy termékszavatossági igényre, jótállásra anyagi követelés csak a megérkezett tételek átvétele után, a) közös megegyezés útján, b) békéltető eljárással vagy c) polgári jogi eljárásban érvényesíteni.

évi CLXXXIV tv. 1.sz. melléklete alapján illetékes polgári bíróság: a SZÉKESFEHÉRVÁRI TÖRVÉNYSZÉK Székesfehérvári Járásbírósága.

Az illetékes Iparkamara mellett működő Békéltető Testület:

FEJÉR MEGYEI BÉKÉLTETŐ TESTÜLET
Címe: 8000 Székesfehérvár, Hosszúsétatér 4-6.
Telefonszáma: (22) 510-310
Fax száma: (22) 510-312
E-mail cím: fmkik@fmkik.hu;

Jótállási igény benyújtásának feltétele: ha a vásárlóhoz kiérkezett tételek (termékek) nem használhatók , és e tekintetben megállapíthatóan aa Vállalkozást (Mikro Kft.) terheli felelősséget.

Kellék-/szolgáltatás-szavatossági és jótállási igény egyszerre nem érvényesíthető.

 

b.)

Szavatossági vagy jótállási igény benyújtása 19/2014(IV.29) NGM.r. szerint nem fogyasztóvédelmi panasznak megfelelően. Rendelet szerint szavatossági igényéhez a létrejött fogyasztói szerződést a fogyasztónak kell bizonyítania. A szavatossági igényről jegyzőkönyvet kell felvenni. A szavatossági eljárást e rendelet 4.§-a részletesen leírja.

Jótállási vagy szavatossági igény bejelentésének módja:

Személyes bejelentés

A vásárló bejelentheti személyesen jótállási vagy szavatossági igényét a Vállalkozásnál (8000 Székesfehérvár, Fűtőház u. 27.).

Ekkor a Vállalkozás munkatársa a kifogásáról jegyzőkönyvet vesz fel, rögzíti:

- a vásárló nevét, címét,
- a szolgáltatás megnevezését, vételárát,
- a vásárlás időpontját,
- a hiba bejelentésének időpontját, - a hiba leírását,
- a vásárló által érvényesíteni kívánt igényt,
- a kifogás rendezésének módját.

Ha a kifogás rendezésének módja a vásárló igényétől eltér, ennek indokolását a jegyzőkönyvben rögzíti.

A jegyzőkönyv másolatát a vásárlónak átadja.

Írásban történő bejelentés

A vásárló bejelentheti jótállási vagy szavatossági igényét a Vállalkozásnak (Mikro Kft, 8000 Székesfehérvár, Fűtőház u. 27.) küldött levélben, vagy elektronikus levélben az info@onlinegep.hu címen.

Ekkor a levélnek tartalmaznia kell:

- a vásárló nevét, címét,
- a vásárlás időpontját,
- a szolgáltatás megnevezését, vételárát,
- a hiba leírását,
- a hiba bejelentésének időpontját,
- a vásárló által érvényesíteni kívánt igényt.

 

J)

Kiemelt jogszabály hatályos szövege elérhető:

2001:CVIII Ektv. http://njt.hu/cgi_bin/njt_doc.cgi?docid=57566
2011:CXII Infotv. http://njt.hu/cgi_bin/njt_doc.cgi?docid=139257
2013:V Ptk. http://njt.hu/cgi_bin/njt_doc.cgi?docid=159096
45/2014(II.26) Korm.r. http://njt.hu/cgi_bin/njt_doc.cgi?docid=167547
19/2014(IV.29) NGM.r. http://njt.hu/cgi_bin/njt_doc.cgi?docid=168978

Kapcsolódó jogszabályok:

* 45/2014. (II.26.) Korm. határozat rendelet a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól. Link https://net.jogtar.hu/jr/gen/hjegy_doc.cgi?docid=A1400045.KOR
* A fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi CLV. törvény
* 151/2003.(IX.22.) Korm.r. az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról
* A kereskedelemről szóló 2005. évi CLXIV. törvény
* A fogyasztókkal szembeni tisztességtelen kereskedelmi gyakorlat tilalmáról szóló 2008. évi XLVII. törvény
* A gazdasági reklámtevékenység alapvető feltételeiről és egyes korlátairól szóló 2008. évi XLVIII. törvény
* A kereskedelmi tevékenységek végzésének feltételeiről szóló 210/2009.(IX.29.) Kormányrendelet
* A termékek eladási ára és egysége, továbbá a szolgáltatások díjának feltüntetésének részletes szabályairól szóló 4/2009. (I.30.) NFGM-SZMM együttes rendelet

Ezen jogszabályok hatályos és teljes változatát Ön a www.njt.hu weboldalon, a Nemzeti Jogtárban megtekintheti.

 

Z)

Záradék

Vállalkozás bármikor jogosult jelen vásárlási tájékoztató kondíciót egyoldalúan módosítani, az üzleti etikai és jogszerűség megtartása. Az esetleges módosítás a weboldalon való megjelenéssel egyidejűleg lép fel.

Jelen ban nem szabályozott esetben a J) pontban jelzett tájékoztató alkalmazásra, illetve Vállalkozás email és telefonos ügyfélszolgálata tud szóbeli, vagy írásbeli, továbbá részletes tájékoztatást adni.

FEJETET 1.sz. melléklete

A 45/2014(II.26)Korm.r. kellékszavatosságról, a termékszavatosságról és a jótállásról szóló általános tájékoztatója

Kellékszavatosság

- Milyen esetben élhet Ön a kellékszavatossági jogával?
Ön a szolgáltatás hibás teljesítése esetén a vállalkozással szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a 2013. évi V. tv (Polgári Törvénykönyv) 6:159.§ – 6:167.§ szabályai szerint.

- Milyen jogok illetik meg Önt kellékszavatossági igénye alapján?
Ön – választása szerint – az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet:
Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az Ön által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igény teljesítéséhez szükséges aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy hibát a vállalkozás költségére Ön is kijavíthatja, illetve mással kijavíthatja vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat.
Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Ön viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot.

- Milyen határidőben érvényesítheti Ön kellékszavatossági igényét?
Ön köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. Felhívom a megállapodott, hogy a szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti.

- Kivel szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét?
Ön a vállalkozással szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.

- Milyen egyéb feltételek van kellékszavatossági jogai érvényesítésének?
A teljesítéstől kapott hónapon belül a kellékszavatossági igény érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Ön igazolja, hogy a terméket, valamint a szolgáltatást a Mikro Kft., mint „vállalkozás” nyújtotta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már Ön köteles bizonyítani, hogy az Ön által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

Termékszavatosság (Ptk. 6:168.§ – 6:170.§)

- Milyen esetben élhet Ön a termékszavatossági jogával?
Ingó dolog (termék) hibája esetén Ön – választása szerint – az 1. pontban meghatározott jogot vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.

- Milyen jogok illetik meg Önt termékszavatossági igénye alapján?
Termékszavatossági igényként Ön kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.

- Milyen esetben a termék hibásnak?
A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

- Milyen határidőben érvényesítheti Ön termékszavatossági igényét?
Termékszavatossági igényét Ön a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.

- Kivel szemben és milyen egyéb feltételek érvényesítheti termékszavatossági igényét?
Termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítésére Ön kell bizonyítania.

- A gyártó (forgalmazó) milyen esetben mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól?
A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:

- a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy

- a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalombahozatali időpontjában nem volt felismerhető vagy

- a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.

A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.

Felhívom termék, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és szavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.

Jótállás (Ptk. 6:171.§ – 6:174.§)

A tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállással kapcsolatban „az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról” szóló 151/2003.(IX.22.) Korm.r. tartalmaz előírásokat. A rendelet (tárgyi) hatálya csakis a Magyarország területén kötött fogyasztói szerződés keretében értékesített és a rendelet mellékletében felsorolt, új (nem használt) termékekre vonatkozik, 10.000 Ft értékhatár felett.

Jelen weboldalunkon vásárolható termékek alapvetően igen, és csak néhány nem tartozik ezen Kormányrendelet tárgyi hatálya alá.

Kereskedő az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003.(IX.22.) Kormányrendelet hatálya alá nem tartozó egyes termékekre vonatkozik a gyártóra hár a jótállás.

- Vásárlót milyen belül jogok és milyen határidőn illetik meg jótállás alapján?

Egy év a jótállás napja. A fogyasztási cikk fogyasztói részére történő átadás után kezdődik a jótállási határidő, vagy ha az üzembe helyezett forgalmazó (annak megbízottja) történt, az üzembehelyezés napjával kezdetét veszi.

A szavatossági igényt a Megrendelő a Mikro Kft adatai pontban feltüntetett elérhetőségeken keresztül jelentheti be.

A Vállalkozás által forgalmazott termékek mind hivatalos magyarországi gyártói garanciával rendelkeznek.

A garanciális a gyártók által megjelölt garanciális időn belüli feltételek – ki a kötelező jótállás alá tartozó termékek -, a Stihl, Hikoki, Makita, Maktec és Dolmar termékek esetén csak a márkaszervizekben érvényesíthetők! Előfordulhat, hogy valamely termék kötelező jótállás alá tartozik és a 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendeletben foglaltak szerint. rendeletben meghatározott kötelező 1 éves jótállási időn túl a Vállalkozás jótállási időt biztosít.

A márkaszerviz/ garanciális szervizek elérhetősége a termék mellé kapott garanciajegyen vagy az alábbi linkeken: https://www.stihl.hu/szakkereskedo_keresese_STIHL.aspx 

Garancia időn túli meghibásodás esetén Stihl, Hikoki, Makita, Maktec és Dolmar termékek esetében Vállalkozás elszállítja a készüléket a Stihl/Hikoki/Makita Garanciális Márkaszervizbe, ahol javítási árajánlatot készítenek.

A szállítási díj 40kg-ig br. 3000 Ft utanként.

Felmerülő problémák esetén kérjük keresse a Vállalkozást a Mikro Kft adatait pontban feltüntetett elérhetőségeken.

- Mikor mentesül a cég a jótállási kötelezettsége alól?

Abban az esetben mentesül a cég, ha bizonyítani tudja, hogy a hiba a teljesítés után keletkezett.

Fontos, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavasági és jótállási igényt, ill. termékszavatossági és állási igényt, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet.

- A szavatossági igény esetén történő eljárás

A vásárló és a vállalkozás közötti szerződésben a felek megállapodása a rendelet rendelkezéseitől a fogyasztó hátrányára nem térhet el.

A vásárló kötelessége a szerződés megkötésének bizonyítása (számlával, vagy akár csak nyugtával).

A cég a fogyasztó nála bejelentett szavatossági vagy jótállási igényéről jegyzőkönyvet köteles felvenni.

A jegyzőkönyv másolatát haladéktalanul, igazolható módon a fogyasztó rendelkezésére kell bocsátani.

Ha a cég a fogyasztó szavatossági vagy jótállási igényének teljesíthetőségéről annak bejelentésekor nem tud nyilatkozni, álláspontjáról – az igény elutasítása esetén az elutasítás indokáról és a békéltető testület fordulásáról is – öt munkanapon belül, igazolható módon köteles értesíteni a fogyasztót.

A cég a jegyzőkönyvet az annak felvételétől három évig köteles megőrizni, és azt az ellenőrző hatóság kérésére bemutatni.

A vállalkozásnak törekednie kell arra, hogy a kijavítást vagy kicserélést legfeljebb tizenöt napon belül végezte. Az eladó szavatossági és jótállási felelősségére a Ptk-ban és a 19/2014.(IV.29.)NGM rendeletben foglaltak az irányadóak. Az egyes termékekre vonatkozó szavatossági és jótállási feltételekre vonatkozó speciális rendelkezések tartalmazzák az egyes termékekre vonatkozó rendelkezéseket, illetve az egyes termékek mellett.

Ha a megrendelt árucikk hibás, esetleg a szállítás során megsértett, akkor azt cégünk díjmentesen kicseréli. Ha a cserére nincs mód, a választása szerint árengedményt kaphat vagy elállhat a vásárlástól.

4. Panaszkezelés

Megrendelő az alábbi elérhetőségeken tehet panaszt.

Ügyfélszolgálat:

8000 Székesfehérvár, Fűtőház u.27
E-mail cím: info@onlinegep.hu

Vállalkozás a szóbeli panaszt, betegség arra lehetősége van, azonnal orvosolja. Ha a szóbeli panaszi orvoslására nincs lehetőség, a panasz jellegéből adódóan azonnal, vagy ha a Megrendelő a panasz kezelésével nem ért egyet, akkor a Vállalkozás a panaszról jegyzőkönyvet – melyet öt évig, a panaszra tett érdemi választ együtt megőrzi – vesz fel.

Vállalkozás a jegyzőkönyv egy példányát személyesen közölt szóbeli panasz esetén helyben a Megrendelőnek átadja, vagy ha ez nem lehetséges, akkor az alább részletezett írásbeli panaszra vonatkozó szabályok szerint jár el.

Vállalkozás a telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz esetén a Megrendelőnek legkésőbb az érdemi választása egyidejűleg megküldi a jegyzőkönyv másolati példányát.

Minden egyéb esetben a Vállalkozás az írásbeli panaszra vonatkozó szabályok szerint jár el.

Vállalkozás a hozzá írásban érkezett panaszt 30 napon belül érdemben megválaszolja. Az intézkedés jelen szerződés értelmében a postára adást jelenti.

A panasz elutasítása esetén Vállalkozás az elutasítás indokáról tájékoztatja a Megrendelőt.

5. Egyéb jogérvényesítési lehetőségek

Ha Vállalkozás és Megrendelő esetlegesen fennálló fogyasztói jogvita a Vállalkozással való tárgyalások során nem rendeződik, a fogyasztónak törvénye Megrendelő, a lakóhelye vagy tartózkodási helye szerint illetékes békéltető testület fordulhat meglétesítését a Testület eljárását, illetve fordulhat a Vállalkozási lehetőség szerinti székhelye szerint Békéltető jogrendhez is, továbbá:

Panasztétel a fogyasztóvédelmi hatóságnál,

Békéltető testület eljárásának kezdeményezése

Vállalkozás székhelye szerint illetékes Testület a Székesfehérvári Békéltető Testület

A vállalkozást a békéltető testületi eljárásban együttműködési kötelezettség terheli.

Székesfehérvári Békéltető Testület

Cím: 8000 Székesfehérvár, Hosszúsétatér 4-6, Gazdaság Háza
Levelezési cím: 8000 Székesfehérvár, Hosszúsétatér 4-6, Gazdaság Háza
Telefon: 06-22-510-310
Fax: 06-22-510-312

Békéltető Testületre vonatkozó szabályok alkalmazásában fogyasztónak külön törvény szerinti civil szervezet, egyház, társasház, lakásszövetkezet, mikro-, kis- és középvállalkozás is, aki árut vesz, rendel, kap, használ, használ, vagy az áruval kapcsolatos kereskedelmi kommunikáció, ajánlat címzettje.

Bírósági eljárás kezdeményezése.

Online vitarendezés

Online adásvételi szerződéssel összefüggő határon átnyúló fogyasztói jogvita esetén a fogyasztók az online vásárláshoz kapcsolódó, határon átnyúló jogvitáikat elektronikusan rendezni a következő linken  https://webgate.acceptance.ec.europa.eu/odr/e-mail/main/?event=main.home.show&reload=false  elérhető online platformon keresztül beadott.

Ehhez nem kell mást tenni, minthogy a fenti linken elérhető online platformon a fogyasztó beregisztrál, töltse ki egy kérelmet hiánytalanul, majd elektronikusan beküldi a Békéltető Testület részére a platformon keresztül. Így a fogyasztók, a távolságok csak csökkenthetik érvényesíteni jogaikat.

Magyarországon a Budapesti Békéltető Testület (BBT) jogosult eljárni az online adásvételi vagy szolgáltatási szerződésekhez kapcsolódó határon átnyúló fogyasztó és kereskedő közötti jogvitákban.

Vállalkozás jogosult jelen Általános Szerződési Feltételeket a Megrendelők a Webshop felületén keresztül történő előzetes tájékoztatása mellett, egyoldalúan is módosítani. A módosított rendelkezések a következő lépést az Onlinegép Webshop első alkalmával válnak hatályossá Megrendelővel szemben, azokat a későbbiekben módosított rendeletekre kell alkalmazni.

 

Tájékoztató utoljára frissítve, és hatályos: 2025.03.14-től.


Elállási nyilatkozat Általános Szerződési Feltételek